Tuesday, June 7, 2011

CAMERA LENS' COVER

oh my cover,where have u been missing?camera tuh x sampai setahun jagung lagi,asal ko boleh hilang?I demand you to appear back!dahlah malam nh x bape nk betol.me bertafakur with lights off until ntah kul bpe tadi.with not so good mood.ditambah pule dengan lens' cover hilang.sigh

after membaca blog Yana Aziz,I think that's quite true.Storynye berbunyi begini,

I am not going to talk anymore.
biar lah aku
walau aku senyum
walau aku gembira
hati sedih pasti tiada siapa sedar/tahu
cuma ingat lah
Allah sentiasa berada bersama
tapi ingat
kawan aku kata
kita buat baik jangan harap kan balasan
sebab jika kita berharap
pasti hampa.
tapi sebagai manusia
tidakkah engkau
pernah terdetik sebegini :
kenapa aku buat baik,tapi orang tak buat baik dgn kita (?)

We are humans.of course we will think whether is it worth it to care about other people as they don't even realise our intention?

Adios.


No comments:

Post a Comment