Monday, July 25, 2011

RESULTS

Pabila results dah kuar,mulalah aku dengan kemurungan aku yang akan berpanjangan 1 malam.Memikirkan apalah nasib aku yang akan datang.Adakah aku akan boleh kekal di sini?Atau tidak?Hidup aku bagai telur di hujung tanduk.Tak pernah nak konsisten mahupun tenang.Bila dah tenang,mulalah masalah datang satu-persatu.

Results aku teruk dan membuatkan aku rasa down.Macam sia-sia effort aku untuk exam hari tu.Jadual tidur aku yang tak menentu,puasa entertainment aku,dan benda-benda yang lain aku ubah khas untuk exam ni semua macam sia-sia.Aku rasa macam buat apa aku struggle?Last-last teruk jugak.Jujur tulus dari hati aku rasa sangat tidak berguna dan aku rasa macam tak sesuai dengan tempat ni.Ye,aku selamat daripada dissmissed.Tapi kalau result aku macam ni je boleh ke aku bawak diri aku sampai Jepun?Boleh ke aku survive?Seriously aku rasa sangat down,rasa tidak berguna rasa macam useless untuk everything.So,apa aku perlu buat sekarang sebab aku dah buntu memikirkan masalah ini daripada tadi?

Oh Tuhan,tolonglah aku untuk survive dalam JAD ini.Aku rasa useless sebab tak boleh nak cope dengan rakan-rakanku yang lain.Mereka semua cemerlang dengan seadanya.Aku rasa malu dan rasa tidak setaraf dengan mereka.Tolonglah aku supaya aku sampai ke Jepun.Aminnnn.Aku rasa macam tak tahu mana nak letak muka dengan results yang macam taik tu.Dah sah-sahlah aku mesti kena bottom 10 kalau bilangan A aku hanya dua ketul .hmmmm

Adios.

4 comments:

  1. cool down ok.aku pn dpt 2 je A.tak semestinya gagal skali gagal slama2nya.bnde boleh brubh kalau ada khendak.cume kita je yg pmalas.yg pntg bnde dah berlalu tak pyah dikesal plus ubahlah mnjd lbeh baek.(nsht utk dr aku gak ni)

    ReplyDelete
  2. ha?asl tny gitu?x pham "-____-

    ReplyDelete